Zde jsou doporučené mapy pro NOTu.
- Úzké strmé průchody
- Jediná místa, která spojují tři relativně schůdná území, jsou čtyři brody (tři na řekách a jeden uprostřed). Jsou v podstatě smrtící pro všechna vozidla, která se ve vodě buď utopí nebo při hledání cesty zemřou v nepřátelské palbě.
- Roboti na této mapě ve všech směrech válcují vozidla. Jediné smysluplné použití je zde pro lehkou artilerii, mobilní flak a raketová vozidla tech_lvl 2.
- FFA taktika
- Stačí si pohlídat brody a pak už jen investovat do letectva. Pár desítek raketových robotů si poradí s případnými překvapivými pozemními útoky, letectvo pohlídá výsadky. Hra většinou skončí tím, že hráč 1 vybombarduje hráče 2 a hráč 3 mezitím rozstřílí jedničku dalekonosným kanonem. Pokud je bombardérů dostatek a jsou ovládány alespoň trochu inteligentně, vítězí zpravidla hráč 1.
- Jak se přelstít hráče 1 (ten s bombardéry)?
- Jelikož jsme většinou hráč 2 (ten co staví kanóny ;), preventivně zbavuji své soupeře vzdušné převahy. Na této mapě to jde obzvlášť snadno, jelikož jsou vzdušené prostory malé a nahňácané vedle sebe. stačí vzít 1-2 stíhačky a letmo se proletět nad okrajem nepřátelského území. Hlídkující nepřátelské vzdušné síly se na vás v tom okamžiku vrhnou. Není nic jednoduššího, než zavelet k ústupu a nalákat půlku nepřátelských stíhacích sil do palby vaší protiletadlové obrany.
- více info »
- Malé kopce v údolí
- Jsou důležitými strategickými místy. Každý z nich lze dlouhodobě držet až proti 1,5násobné přesile.
- Okrajové hory
- Umožňují nečekané útoky a podporu průlomů na křídlech. Částečně neschůdné díky obrovskému výškovému rozdílu - toho ale umí jednotky na kopci patřičně využít.
- Ačkoliv se může zdát, že strategické opěrné body na kopcích jsou jediné, co potřebujete - a proti postupující frontě fungují dobře - náhlé rychlé výpady vozidel mohou zaměstnanou obranou projet s překvapivě malými ztrátami. Lehké dělostřelectvo funguje s obvyklou silou.
- 1v1, 2v2 taktika
- Obsazujte hammery_ARM/thudy_CORE jeden kopec za druhým (10-15 je optimum, více už si překáží). Stále mějtě připraveno pár rychlých levných robotů připravených odrážet útoky na křídlech. Letectvo zde také funguje dobře, ale jenom na obrané účely se nevyplatí ho zřizovat.
- více info »
- Okrajové náhorní plošiny
- Jsou vhodné na umístění statické obrany, obzvláště protiletecké, a bojovníci ARMu skrze ně mohou konat broučí přepady.
- Tato mapa se brzo ucpe (zvláště při větším počtu hráčů - 2v2 a 3v3), ale do té doby jsou si oba druhy vojska rovnocenné. Na rovině lze využít rychlosti tanků, tří vyvýšeniny jsou dobré pro zapykané roboty, ale okrajové hory jsou zapovězeny oběma druhům jednotek (pokud jim nedodáte vzdušnou podporu).
- Boj, dokud to jde
- Bojujte dokud to jde a získejte co nejvíce území. Jakmile už je další postup příliš drahý, techujte. Zkuste výsadky do týla. Posazení dvacítky Hammerů_ARM/Thudů_CORE na útes nad nepřátelskou základnou sice nebude znamenat vojenskou škodu pro armádu sedící mezi vámi a nepřátelskou základnou, ale máte šanci poškodit jejich ekonomiku (například zabitím moho-engeneera) nebo alespoň odlákáte pozornost na pár sekund od vašho manévru na hlavním bojišti.
- více info »
- Někdy také Coastline b2 NOTA map v2, speciální zvětšená verze pro NOTu.
- Velké moře na jihu
- Moře je klíčem k postupu. Narozdíl od suché a úplně vyschlé verze této mapy se bez pořádného loďstva pohnete jen pomalu. I když... jeho podpora v zátokách je limitovaná.
- Ani jedna část armády není nějak zvýhodněna. Mobilní coastal guny ze základní továrny na vozidla dokáží držet nepřátelské lodě trochu na uzdě.
- Lodě mají relativně dost prostoru k manévrování. Většinou. Když je zatlačíte do zátok, můžete s malými náklady ulovit velkou svini. Podpora z vody při útoku po zemi se také občas povede.
- Námořní útok na jižní základnu
- 1) Vyhrát moře 2) společně se vznášedly zaútočit z jihu na nepřátelskou základnu. Většinou je nepřítel nedostatečně připravený a jeho ekonomika zhebne při prvním útoku. Zpravidla také přijde nepřátelský tým minimálně o jednu velitelskou věž.
- více info »
- Existuje také menší "suchá" verze mapy Coastlines_Dry_V1 (20x14). Hodí se pro souboje menších týmů.
- Stařičká mapa, která se dočkala mnoha remaků. Co je napsané zde, platí beze zbytku pro následovníky Green Comet, Red Comet, atd.
- Plochý měsíční povrch
- Vše rychlé je zde také smrtící.
- Obří krátery
- ... jsou dobrou schovkou pro vaši velící věž. Neni nic trapnějšího než zemřít zbraní dvaceti proklouznuvších tančíků.
- Dokud se hra nezabetonuje velkými armádami, máte šanci nepřítele zrushovat chytrým napadáním jeho týla, nejčastěji dolů. Pokud dojde na nějaké "později", jsou boti třeba také.
- Rychlé jednotky ničí doly
- Ničením dolů pomocí rychlých vozidel se dá dosáhnout poměrně rychle rozhodujího ekonomického náskoku. Jen to chce více času věnovat boji a méně stavění.
- Někdo mě níčí rychlými auty!
- Pokud jste CORE, vyplatí se postavit jako druhou továrnu letiště. Vaspy vám pomohou nejproblémovější vehicly rychle vyřadit z provozu. Za ARM lze dělat totéž s Toady, ale není to tak efektivní obrana jako u CORE.
- více info »
- Zelená otočená verze greencometbasic (16x12). Pro ty, které nudí šedá barva či hraní ze shora dolů.
- Totéž menší a v hnědé: redcomet (12x8). Pro ty... co mají rádi hnědou..? teda červenou prej. Vhodné maximálně pro 1v1.
- Válčení v kopcích
- Mapa, na které se prověří vaše schopnost manévrovat s roboty podle výšky terénu a schopnost kombinovat správné typy jednotek.
- Boti hrají větší roli, jen málokdy se povede nějaký rychlý průnik vozidel. Ta spíše plní klasickou podpůrnou roli (flaky, dělostřelectvo).
- Rychlé průniky robotů v radarovém zákrytu
- Kopce této mapy umí někdy dobře schovat útočící jednotku zuřivých peewees_ARM/a.k.s_CORE nebo zipperů_ARM/sprinterů_CORE, obzvláště na krajích mapy. Málokdo totiž staví radary na kraje.
- více info »
- Vraky lodí
- Na dně vyschlého moře je spousta vraků lodí ze starých Anihilačních válek. Je to skvělý zdroj kovu k nakopnutí vašeho startu (1000-2000 tuším).
- Vysoké útesy
- Útesy chrání před dalekonosnými kanony a tvoří přirozenou ochranu středu základy.
- Rychlé útoky ať už na křídlech nebo středem pole bývají účinné. S křídly je ten problém, že na tamní vyvýšené platformy vozidla špatně najíždí - proto pokud tamtudy plánujete zaútočit, je lepší je na vyvýšenině rovnou vyrobit.
- Silná křídla, ale...
- Útok na křídlech je většinou co se týče poměru cena/výkon levnější, ale není dobré na něj soustředit více než málo sil. Nepřítel totiž může ve stejnou chvíli zaútočit středem. A ono to dost často vyjde.
- více info »
- Nejhranější mapa Springu, má spoustu modifikací, přesto ji moc nehrajem. Bo šlechta NOTy opovrhuje BA retardama.
- Severní kopce
- Zdroj překvapivých útoků a výhodných vyvýšených pozicí pro obranná děla.
- Jižní pláň
- Obrovské, rychlé a krvelačné bojiště. Zde se rozhoduje většina her.
- Slabý vítr
- Je dobré si pamatovat, že všechny planety typu DeltaSiege mají hovnařský vítr. Větrné elektrárny se nevyplatí.
- Jedni jsou silní na severu, druzí na jihu. Nemají si co závidět.
- Taktik je tolik, kolik je hráčů.
- Právě možnost vyhrát tuto mapu skoro jakýmkoliv způsobem z ní vyrobilo modlu. Pokud vyzkoušíte mod Balanced Anihilation, v každou denní dobu se můžete připojit do minimálně dvou mačů 8v8 na této mapě. Ti šílenci to hrajou pořád dokola.
- více info »
- Verze původně určená pro KOTH nebo FFA má spoustu dalších využití.
- Kvalitní ložiska vprostřed mapy
- Na centrální plošině se nachází přes deset vysoce nadprůměrných ložisek (3,7+), zatímco na plážích se to hemží chcípáky (~1.0). Na útesech jsou standardní ložiska.
- Vozidla by zdála lepší, ale rychlost jim sráží problémové stoupání na centrální plošinu.
- Užití vodních prostředků hodně závisí na startovní pozici hráčů. Pokud se začíná v moři, stačí na rozhodnutí hry jedna zákeřná ponorka. Jinak dobře válčího pozemního válečníka ohrozí lodě od třídy BC (bitvení křižníky), jejichž stavbu včas odhalíte. Vznášedla umí překvapit stejně, stojí mnohem míň a mohou případně rozhodnout souboje jednotek tech_levelu 1.
- Zaber středová ložiska
- Zabráním větší části kovu na plošině se dá dosáhnout rozhodujího ekonomického náskoku. Je ale třeba sledovat, zde nepřítel nestaví vznášedla. V takovém případě vám může pocuchat základnu hezky z moře a moc se proti tomu nedá dělat. Takové útoky jsou většinou smrtící.
- KOTH
- Ať už hrajete KOTH FFA nebo KOTH v týmech, je důležité zabírat na "kopci" všechna dostupná ložiska (i na krátkou chvíli, vyplatí se to) a občas provětrat nepříteli zázemí nějakým rychlým pozemním útokem po pláži. To zvládne 10-15 malých peewee_ARM/a.k._CORE uplně v pohodě.
- více info »
- Obrovské moře
- Dá se z něj ostřelovat skoro vše. Pokud ho ovládnete, většinou se vám povede zničit jednu z velitelských věží na uprostřed protivníkovy pláže. Pak už je cesta k vítězství většinou snadná.
- Vozidla se nemají k nepříteli jak dostat. Musí terénem, kde vládnout boti. V pozdních fázích hry se dají vozidla kombinovat s letectvem a pak najdou svoji ztracenou mobilitu.
- Lodě sice dělají tu velkou práci, ale ještě lepší dělají v kombinaci se vznášedly... ta také vyčistí případné skyté instalace někde za kopečkem.
- Ovládněte moře
- Nejjednodušší cesta k vítězství vede přes moře. Pokud se tam jasně nerozhodne, pak už to skončí většinou u smrtících leteckých náletů. Po zemi občas dá udělat průlom, ale jen výjimečně. I nováček se na kopci umí ubránit. A než se vám ho povede převálcovat, někdo mu většinou přijde na pomoc a vy se stáhnete s hodně potlučeným nosem (testováno vlastním nosem).
- více info »
- Smrtící kovové pláže.
- Pokud nehrajete zrovna 1v1, veškerý útok bude záviset na schopnosti provést beze ztrát vaše jednotky na druhou stranu pláže (či na stejném místě vymazat soupeřovy bojovníky). Oba týmy totiž mohou relativně efektivně tato místa statickou obranou na vyvýšené platformě základny.
- Na pláži je rychlost důležitá, roboti ale mohou ztéci nepřátelskou základnu přes útes. Naopak dělostřelectvo na útesu střílí po měnší balistické křivce - přesněji a s větší razancí.
- Všechny zdroje do letectva
- Letectvo tuto mapu nakonec rozhodne, tak to mějte na paměti a poctivě ho budujte. Na pozemní výpady stačí skvadry 10-15 rychlých robotů. Ať už soupeře vybombardujete nebo zničíte superkanóny, letecká převaha vám zajistí, že soupeř neudělá totéž.
- více info »
- Graficky nejvyspělejší verze mapy.
- Horský předěl
- Na první pohled nepřekonatelná hradba může překvapit... když ji přelezou brouci nebo přeletí letka bombardérů.
- Zrychlení tanků na hlavním bojišti umožní zatlačit roboty do kopců anebo je objet a trochu porychtovat základnu. Pokud hraje více hráčů, pak jejich využití o dost klesá, jelikož se přečíslení dosahuje mnohem hůř.
- Víc bojovat než stavět
- Nepravidelný terén umožňuje postupovat a získávat kov na bojišti.
- více info »
- Malé kopce na ostrovech
- Dají se na ně umístit obranné instalace nebo někdy za ně schovat elektrárny.
- Boti mají význam jen jako asistenti stavění nebo rychlá levná síla proti spamu vznášedel. Výsadková taktika moc šancí na úspěch nemá. Vozidla na tom nejsou o moc líp, ale mají levnější stavěcí auta, mobilní flaky a mobilní coastal guny (proti lodím). V druhém tech_levlu zas raketová auta, mobilní antinuke nebo AA sam.
- Na začátku existuje strategie pro masivní útočení a zabírání území (a kovu) pomocí vznášedel. Pokud se ale většinu času nevěnujete boji a jeho sladění s expanzí stavěcích vznášedel, nevybojujete dostatečnou převahu a nepřítel bojující loděmi vás nejspíš zatlačí.
- 2v2
- Jeden postaví oběma konstrukční vznášedla a pak hned spěchá na přístav. Loďě jsou klíčem k veškerému posunu ve hře. Já ještě občas blbnu s pokročilými raketovými auty (jsou levnější než raketové lodi a dají se přenášet), jiná hráči investují do torpédového letectva. Funguje spíše to druhé, ale musí se to umět. Loď schovaná mezi ostrovy se špatně vyhýbá, ale blbě navedená letadla nahážou torpéda klidně na pláž - takže zemrou zbytečně.
- více info »
- Kopce
- Výspy pro plasmové robotí artilerie.
- Šikmé středové údolí
- Umožňuje zatlačit na jednu stranu nepřátelské linie ze dvou stran.
- Boti vs Vehicly
- Kombinování různých typů jednotek
- Rychlí roboti, neviditelné průzkumy, plasmový roboti na kopečcích, rakeťácí na příliš odvážné posuny nepřátel. Podpora lehkou artilerií nutná.
- více info »
- Most
- Leží na něm důležité suroviny, umožňuje rychlý přesun armád a ještě je nad okolní krajinou. Jeho dobytí znamená vítězství.
- Těsné prostory se rychle zabední a není moc místa pro rychlé průniky. Přesto je možné občas překvapit silou předního pancéřování tanků. Alespoň zpočátku.
- Zabrání středu mostu
- Nejdůležitější místo hry. Odtud se dá pohodlně útočit kamkoliv. Jen tam neumísťujte moc drahých budov. Kdo ví jak dlouho most udržíte ve svých rukou.
- Expanze a útoky na křídlech
- Všichni vrhají své síly na most, ale chytrý hráč zabírá suroviny v údolích (až po stoupák k něpřátelské základně). Než si stačí postavit obranné věže, pošle jim tam eskadry rychlých robotů, nelépu ze severu i z jihu.
- více info »
- Ukázka řežby na DeLuxe verzi této mapy.
- Mapa by byla docela dobrá, kdyby suchozemské jednotky (vozidla a roboti) mohly brodit ty dvě řeky v jižním kaňonu. Jelikož jsou překonatelné pouze vznášedly, jejich bojový potenciál se snižuje (prostě je to drahé.. o cokoliv se tam pokoušet).
- Most vysoko nad vodou
- Stejně jako u suché varianty, jenže tady navíc může silně zasahovat do boje na moři
- Stejně jako u suché verze.
- Na obou stranách jsou základny na kopci a most se nedá loděmi moc dobře ostřelovat. Ani vznášedla, ani lodě, moc věcí nerozhodnou. Občas se dají použít raketové verze obou typů vojska, jelikož rakety lítají balistickou křivkou.
- Letecký úder nebo výsadek
- Už suchá verze mapy lákala k leteckým úderům, ale zde je to nutnost. Když nepřitel zapomene u krajů mapy postavit protiletadlovou obranu, hned mu tam vysaďte nějaké roboty.
- více info »
- Žádný kov!
- Tato mapa je naprosto bez metalu, je nutné mít umět stavět ekonomiku na metalmakerech
- Mohlo by se zdát, že pro vozidla hrají všechny okolnosti - rovná planina, spousta místa na manévrování. Ale nedostatek surovin vás brzy donutí přesedlat na roboty, kteří za stejnou surovinu dvakrát tolik střílí.
- Vítr, metalmakery a sklady na energii.
- Tento typ mapy vás donutí brát v úvahu proměnlivost větru. Vlastně donutí vás k více věcem, ale hlavně k boji s naprosto minimálními zdroji. Budete si muset hlídat každou jednotku a její ztráta (a ztráta metalu v jejích troskách) vás bude pokaždé mrzet.
- KOTH FFA
- Jednoznačně jedna z nejzábavnějších variant hry na této mapě. Nikdo nemá skoro nic, ale všichni chtějí dobýt čtverec uprostřed mapy. Přetlačovaná může začít. FFA KOTH na této mapě doporučuji všem nováčkům, kteří se chtějí naučit mikro a makromanagement hraní a dále se zlepšovat.
- více info »
- Severní hory
- Pro mnoho hráčů je vrcholem všech snah umístit na vrchol svého kopce nějakej FVHK (Fakt velekej hustej kanon). Stavění guardianů/punisherů na vrcholcích je oblíbená kratochvíle i ostatních hráčů - má to totiž efekt. Severní hory vypadají velmi bytelně, skoro nedobytně. Mnoho her tak skončí rychlým nečekaným průnikem tech_lvl 2 robotů severními soutěskami. Nečekaným proto, že radarů na dokonalé pokrytí všech úžlabin je potřeba více a snadno umírají.
- Jižní pláň
- Skvělý prostor pro taktické manévry různých druhů armád. V pozdějších fázích začne být opruzován instalacemi na centrálním vrcholku. Někteří nováčci se pokoušejí po dobytí části pláně stavět uprostřed základnu (zlozvyk z DSD a modu BA, kde se to dělá běžně). Jejich základna brzy zemře při prvním protiútoku.
- Kopce na pláni
- Každý tým má čast základny postavenou na pláni kryté velkým kopcem, kam se s oblibou umísťují dalekonostné kanony i zbraně kratšího dosahu (od laserových věží po plasmové kanony středního dostřelu). Kdo staví málo armády a spolehá na dva punishery/guardiany na kopci, které drtí přešlapujího nepřítele před branami, může při rychlém útoku severním i jižním průlezem rychle zjistit, že se tyto zbraně opravdu pomalu otáčejí. A proti chumlu rychlých zmrdů neodvedou moc práce.
- Balancovaná mapa, kde vozidla ztrácí uplatnění s úbytkem prostoru.
- Tlačit pláň a neztrácet jednotky
- Věnujte se boji na pláni, útočte, pokud můžete, dokud to jde. Vždy ale mějte jednu továrnu na svém severním kopci (výpady a obrana před (ne)čekanými výpady protivníka).
- více info »
- Kryté přístavy
- Lodě a ponorky můžete vyrábět bez obav z nepřátelského opruzování, protože tak bezpečné přístavy jako místní zátoky jen tak nenajdete. Na ostrov se navíc dá umístít pár dalekonostných děl a je o lodě prakticky postaráno.
- Na zemi se bojuje jen v horách a tam se uplatní spíše roboti. Ale jen chvíli. Pak už tam nastanou taková jatka, že sever v podstatě zůstane ucpaný.
- Jelikož lodě lze docela jednoduše držet na uzdě pomocí pobřežních kanonů, menší vznášedla se dají v množstvích použít na vykostění nepřátelského zázemí. Ale jde to mnoho obtížněji, než se mi to píše se sem na web.
- Vysoce mobilní armáda
- Pokročilé vzdušné výsadky s těžkou technikou, malý roboti na odlákání pozornosti a přetlačovaná obranných kanonů. Jen tak se dá projít severní cestou.
- Kombo vznášedel a válečných křižníků
- Klasická námořní dobývaná, akorát zde bude mnohem těžší. Vznášedla klamou pobřežní obranu, lehké lodě krejí těžké lodě, co ničí nejdůlěžitější objekty. V zátoce se ale může skrývat cokoliv - houf malých ponorek, portiútok vznášedel, letectvo nebo vypnuté těžké kanony. Takže před útokem prozkoumávejte.
- více info »
- Základny na platformách
- Na této mapě je sice jednoduché ubránit klíčové budovy před nějakým zákeřným bočním útokem (do základny vede jen pár lehce hájitelných vchodů), ale pokud nevytáhnete ven paty a nedobyjete alespoň polovinu pláně, nepřítel vás prostě převálcuje nějakou pokročilou technologíí.
- Na pláni si ze začátku mohou vozidla docílit nějakých zvratů, později se ale jedná o naprosto botí záležitost.
- Klasika na pláni
- Lehké dělostřelectvo a obvyklá sestava robotů bojují na pláni. Je výhodné využít příkopy okolo dělící silnice.
- Výsadek na severní věž
- Sever se zdá tak bezpečný (díky strmým svahům), že lze občas nějaké lamky překvapit výsadkem robotů. Jelikož se tam dobře vyhýná nepřátelským radarům (vysoká věž nad úrovní ostatního terénu), lze tam někdy nepozorovaně postavit celou základnu včetně dvou robotích laboratoří a pěkně usazeného guardianu/punishera. Mně už se to povedlo dvakrát.
- více info »
- Obrovská planina
- Využívejte rychlosti vozidel a lovte letadly (CORE_vasp/ARM_toad) ta nepřátelská.
- Rychlost a přední pancéřování vozidel zde dojdou bohatého využití v průlomech fronty.
- Brzké protipozemní letectvo
- Pokud postavíte jako druhou továrnu letiště (někdy i jako první, pokud vás hraje hodně), nemusí to být vůbec hloupé (obzvláště za CORE). Na obrovské ploše mapy pak budte zasahovat rychlými a přesně dávkovanými útoky a zabíjet opruznické nepřátelské skauty a stavěče. Chce to ale trochu zručnosti.
- více info »
- Severní náhorní plošiny
- Lehké k bránění a mohou být zdrojem podpůrných útoků na pláň nebo místem, kde se shromažďuje obranné dělostřelectvo. Překvapivý útok na tamní slabou obranu však může uspět, chce to ale rychlost.
- Pláň
- Tanky občas mohou prorazit až do základen. Každá strana má nějakou jinou terénní výhodu, kterou lze proti takto útočícím rychlíkům použít. Boj na samotné pláni je pěkný, ale je třeba stále počítat s postranními útoky nepřátel z okolních kopců (pokud je drží).
- Kopce na jihu
- Nejzajímavější a často rozhodující bitky se vedou v jižních kopcích, zvláště o centrální vrchol ve středu mapy. Kdo vyhraje tuto část boje (a není-li to až po hodině hry), většinou vyhraje.
- Oba druhy armád jsou zde v podstatě vyrovnané.
- Útok na centrální vrchol
- Zaútočte na centrální vrchol. Kombinujte jednotky, do boje se většinou zapojí více hráčů, takže mějte jak rychlé roboty, tak standardní houf ARM_hammerů/CORE_thudů, ARM_snipery a ARM_průzkumné boty, lehké dělostřelectvo, protiletadlovou obranu krátkého dosahu (dlouhého, pokud plánujete ARM_guardiana/CORE_punishera) a několik konstrukčních robotů (opravy, sbírání surovin z mrtvol).
- Tankovým útokem zařízněte protivníkovy továrny
- Občas se stává, zvláště hráčům na západní straně mapy, že postaví své robo- a auto-továrny na pláni. Pak je bočním útokem dvacítky vozidel zničte (nebo o to požádejte spojence) a získejte tak výhodu v boji o jižní kopce.
- Pozorujte sever
- Kdykoliv se stane, že je severní kopec slabě bráněný (nepřítel podpořil boj na pláni tamními jednotkami nebo na tuto část mapy prostě kašle), pošlete tam rychlé roboty na bojový průzkum. Pokud je tato část dobře opevněná, zkuste občas vylákat pár robotů do boje pod kopcem. Někteří hráči se nechají (nebo dokonce na vás zaútočí :) a vy jim armádu s malými ztrátami oslabíte.
- více info »
- Korálové ostrovy
- Ztěžují manévrování lodím, obzvláště těm vělkým. Častěji mohou být zahnány do úzkých rychlými vznášedly.
- Boti se hodí leda jako asistenti stavění anebo na opravdu, ale opravdu překvapivé výsadkové útoky. Vozidla mají alespoň protipancéřové pobřežní kanony a rakety, takže dobře přesouvány umí podpořit námořní boj. Daleko lepších výsledků ale dosáhnete, když se na pozemní vojsko vykašlete a dáte kov a energii do vznášedel či lodí.
- Vládnou lodě, bez diskuzí, ale nemají tolik prostoru k případnému útěku z boje. Dostatečně velkému houfu vznášedel se tak někdy povede eliminace klíčových bitevních lodí.
- Každá loď se počítá
- Neztraťte ani jednu loď. A pokud k tomu má dojít, neztraťte ji poblíž nepřátelské základny. Každý kousek kovu může nepříteli pomoci, aby postavil bitevní křižník (BC) dříve než vy.
- více info »
- Severojížní středové pohoří
- Rozmanitý terén s velkým množstvím taktických možností.
- Roboti vládnou pohoří a pouze na planinách mají vozidla trochu prostoru. Záleží také na tom, zda hrajete obvyklý boj západ vs východ nebo méně častý sever vs jih.
- Obsadit nejbližší kopec nad základnou
- Vysoko položená místa jsou opěrné body vašeho postupu, takže se soustřeďte jen na ně. Hammer_ARM/Thud_CORE jsou nejlepší roboti pro takovou práci. Ubrání se až proti dvojnásobné přesile. Naopak pokud kopec dobýváte, zaútočte z více směrů nebo požádejte o podporu letectvo. Na kopci nahňácané skupinky robotů jsou snadné cíle pro protipozemní nálety.
- více info »
- Vrchol hory
- Obtížně dobytelná pozice, nejlepší pro bezpečné umístění velitelské věže.
- Vyschlá delta
- Ačkoliv se tváří jako pláň, na několika místech je delta neprostupná.
- K ucpání dojde záhy a boti jsou jednoduše levnější.
- 2 vs BUGS
- Jeden se zakope na vrcholku (techuje) a druhý láká brouky na pláni. Pokud nezapomenete na AA, stačíte postavit do příchodu královny matky dost superkanonů.
- více info »
- Ostrovy - hory
- Dobře uchopené mohou znamenat pevné opěrné body při postupu k nepříteli.
- Lodě a zvláště ponorky si v této mapě pochutnají. Vznášedla jsou nutná, ale spíše jako bojová podpora a ženisté, než jako hlavní bojová síla.
- Lodě vládnoucí
- Můžete zkusit zabrat vznášedly hodně metalu, můžete zkoušet potápět nejdůležitější cíle letecky, ale bez loďstva nevyhrajete. Místa mezi fjordy není mnoho, ale na rozvinutí flotily stále dostatek.
- více info »
- Vodní příkop
- Plocha vody oddělující obvyklé startovní pozice od ostrova, o který se bojuje, je zajímavá tím, že nejde přebrodit suchozemskými jednotkami a nesmí hostit ani žádnou z velkých lodí, přičemž velkou lodí se myslí křižník nebo raketová loď. Ponorkám je vstup do mělčin také zakázán.
- Při boji na ostrově se brzy začne uplatňovat hlavně ekonomické hledisko, které zvýhodní roboty.
- Vznášedla si mohou při útoku odskočit na vodu (pokud například cestou potkají nějakou otravnou opevněnou pozici) a poničit infrastrukturu nepřátelské základny. Lodě se mohou k nepřátelským základnám dostat také, ale jejich cesta je obvykle předvídatelná, jelikož žádná velká loď se nedostane ze západního moře do východního a naopak.
- Vrcholy vprostřed ostrova. Ale...
- Kopce uprostřed ostrova se dobře brání a proto jejich rychlé zabrání ušetří dost surovin. Pokud to ale jde moc hladce, nepřítel asi zatím kuje nějaké nepříjemné námořní překvapení. Proveďte rychlý průzkum jeho základny a do správného moře připravte na uvítanou pár ponorek.
- více info »
- Základní verze nejoblíbenější NOŤÁcké mapy. Jedná se o klon mapy ze Supreme Commandera (komerčního pokračovatele TA) a myslím, že nebudu kecat, když prohlásím, že tato mapa je jediným výdobytkem, který SC poskytlu světu strategických her.
- Přírodní most
- Dlouhé a relativně úzké bitevní pole, jehož překonání je podmínkou, abyste nepříteli uškodili po zemi. Zde probíhající bitky lze ovlivnit z obou sousedních moří (do určité vzdálenosti od nepřátelské základny).
- Moře se zátokou
- = "To lehčí" na dobytí. Přirozená ochrana okolních útesů zajistí, že i když je nepřítel kabrňák a zatláčí vás do defenzívy, nezničí vám přístav.
- Moře s dlouhou pláží
- = "To těžší". Je doporučeno se ho pokusit dobýt také, ale často to není možné. Mobilní protilodní obrana využitá na odražení nepřátelských vodních útoků se pak může hodit i v boji na "mostě". Z této strany také přicházejí přepady vznášedel a letecké výsadky, zvláště podél okraje mapy.
- Malý prostor pro pozemní jednotky se brzy ucpe. Lehkou artilerii a flaky/samy sice jistě použijete, ale hlavní bojovou sílu ponesou obvyklí roboti. Tankové útoky zde ale není radno podceňovat, zvláště pokud má nepřítel možnost se beztrestně zformovat nedaleko vaší základny. Pokud nepřítel zvolí tankový obchvat po pláži, nemusíte mít dost palebné síly, abyste pochytali všechny tanky.
- Chytře ovládané lodě nadělají více škody než vznášedla. Ta účinkují jen v obrovských množstvích (v malých někdy také, pokud obě strany zanedbávají námořní boj).
- Množství taktik
- Této mapě se pravděpodobně budu věnovat ve speciálním článku.
- více info »
- Speciální obří verze mapy pro NOTU
- NOTA Supreme Battlefield (32x32) se liší kromě velikosti také tím, že ve vodě nemá žádný kov, což velmi silně zmenšuje motivaci stavět lodě a bojovat o moře. Pro mače 4v4 je to však ideální mapa.
- Mořské dno -> obří pláň
- Zmizí námořní boj, ale to vám nemusí být líto. Pro pozemní jednotky to je ráj.
- Každá pozemní jednotka zde najde své uplatnění a boti jsou v pozdějších fázích hry výhodnější pouze kvůli ucpání mapy.
- Rychlé útoky na křídlech
- Zde lze naplno využít možnost tanků rychle z boku zaútočit na nepřítele. Místa je dost.
- Kombinování letectva
- Letadla jsou důležitá a nepostradatelná na každé mapě, zde si však vyzkoušíte více jejich kombinací. Ať už prozkoumáváte, stíháte, lovíte, bombardujete nebo jen transportujete.
- více info »
- Chybějící most => jedno moře
- Spojené moře a absence pozemního spojení s nepřátelskou základnou naprosto mění priority druhového složení armád.
- Oba druhy pozemních armád se hodí spíše jako dodatečné podpůrné jednotky. Pokud jste fanoušci mobilní výsadkové války, lze s tímto principem uspět pouze při malém počtu hráčů (1v1, max. 2v2). Roboti se také občas hodí jako rychlý a levný meatshield proti nepřátelskému vznášedlovému spamu. Vozidla zas poskytují mobilní protipancéřové kanony nebo flaky.
- Lodě, ty vládnou. Vznášedla slouží pouze k zastrašování, jako servisáci, náhradní bojovníci s ponorkami nebo pronásledovatelé opuštěných nepřátelských křižníků.
- Týmová spolupráce
- Kooperace v týmu například při stavbě prvního přístavu nebo sdílení přebytečného kovu jsou hlavní parametry rozhodující o úspěchu prvních námořních soubojů - alespoň z ekonomické stránky. Šikovnost při boji je druhá věc a u lodí je prostě jen více poznat - je jich pár, jsou drahé a ztráta každé z nich je dost zřetelně poznat.
- více info »
- Moře a pobřeží
- Zda nepřítele převálcovat zezačátku společnými silami pozěmních vojsk nebo bojovat současně na moři i na souši, toť otázka.
- Jižní pobřeží se brzy ucpe, ale otravná přítomnost lodí většinou způsobí, že spíš oceníte pancíř a rychlost tanků. Boti jsou stále potřeba a jsou levní, ale pro lodě jsou snadné cíle, zvlášť ve větším množství.
- Mezi útesy není dost místa, přesto nakonec rozhodují dobře manévrované těžké lodě.
- Hra proti nováčkům
- Noví hráči (a nejen oni) zde mají velký problém zvolit správnou kombinaci různých složek armády pro danou situaci. Uspět tak můžete jak překvapivě silným výpadem po souši, tak brzkým zkonstruováním nějaké fakt husté válečné lodi.
- Tady se můžete podívat, jak mě Godde umlátil loděma. Ačkoliv jsem překvapivě ubránil útok vznášedel, stihl postavit battlcruiser a dokonce po zemi umázl kousek jeho základny, nakonec mě Godde na vodě umlátil svou obrovskou materiální převahou. Jediná škoda je, že se můj battlecruiser (továrně NEnastaven na "hold position") vydal na sebevražedný výjezd od břehu a celý konec urychlil. Nepřátelský battlecruiser jsem sice zničil ponorkou, ale vzápětí mi malé lodě dostřílely command tower.
- více info »
- Strana s velkou náhorní plošinou
- První cíl vaší expanze. Relativně lehce bránitelná, dobrá pro další útočné výpady, zdroj kovu.
- Strana s malou náhorní plošinou a vodou
- Vypadá bezpečně, ale občas na ni při okraji mapy někdo může udělat výsadek robotů
- Pláň
- Další zdroj kovu. Nebezpečné místo, navíc napadnutelné ze všech stran.
- Velké výškové rozdíly zvýhodňují boty. Náhorní plošinu je s vozidly skoro nemožné dobýt (pokud nepočítáme povinnou lehkou artilerii).
- Rychlá expanze na náhorních plošinách
- Terén umožňuje rychle expandovat a zároveň držet dobytá území, takže se snažte urvat co nejvíce kovu. Boje na pláni vyžadují trochu zkušenosti. Jediná globální rada může znít: nebojte se trochu ustoupit (vylákat protivníka), pokud se na vás valí přesila, ale neustupujte stále.
- více info »
- Domovská planeta brouků
- Tady můžete broukům nakopat prdele.
- Ty obrovské hory zlezou jenom roboti. Je to tak.
- Obsazování vrcholů
- Kdo je výš, rozstřílí toho víc. Pokud to není nezbytně nutné, nenechávejte jednotky trčet někde v díře. Stáčí stát na kopci a nechat zmírat nepřátele v dešti kumulované plasmy.
- více info »
- Na springfiles jsem teď viděl zaplavenou verzi této mapy. Vyzkoušejte ji někdo.
- Moře se zátokou
- = "To jednodušší" na ovládnutí. Ale také to nebezpečnější, pokud ho prohrajete, jelikož se tamtudy dá dostat do zad vaší základny.
- Moře s rovnou pláží
- = "To těžší" na dobytí. Pravděpodobně jej neovládnete, ale není to nutně potřeba. Pokud na tuto informaci nepřítel spoléhá, tudy ho můžete překvapit.
- Dvojitý most
- Dva pozemní průchody do nepřátelské základny se brzy zablokují a pak začnou hrát větší roli námořnictvo a letectvo. Přesto se dá tamtudy prorazit, jen to chce trochu klamat. Například simulovat útok oběma mosty, ale na jedno poslat jen pápěří, co zahlcuje radar, zatímco druhým mostem útočí těžké zbraně. Nebo jiná kombinace.
- Relativně málo prostoru dává větší šance robotům.
- Ze začátku jsou lodě drahý špás, zvláště při menším počtu hráčů (1v1, 2v2), protože mosty ještě nejsou ucpané a odvelení velkého množství surovin do námořnictva se tam může neblaze projevit. Vznášedla jsou bezpečnější investicí, protože poskytují lineární poměr cena/plaebná síla a navíc jsou schopny docela pružně podpořit nalomenou obranu. S přibývajícím časem ale opět vládnou lodě.
- Schovaná armáda
- Skrýt pozemní síly z očí nepřátelského radaru je možné ze začátku velmi snadno. Tři továrny chrlící peewee_ARM/a.k._CORE po dobu pěti minut, jejichž produkty skryjete za kopec, mohou nepřátele rovnoměrně rozvíjející všechny druhy armád (i námořnictvo, letectvo) dost překvapit.
- více info »
- Sever vysoko - jih nízko
- Čim více na sever, tím vyšší kopce potkáte. Jih je zas jedna velká úžlabina. Je třeba s tím počítat.
- Oba typy armád si užijí své. Je zde dostatek rovinek aj převýšení.
- Na odvážné výpady je dostatek místa
- Na mapě je hromady kovu a stavění dolů (nebo naopak jejich ničení soupěři), je cesta k úspěchu. Je jedno, jestli se o to postará pětice rychlých otravných robotů nebo jedna stíhačka, funguje to.
- více info »
- Moře a okolní bažiny
- Skvělá kombinace terénu, která vyzkouší všechny typy armády.
- Když prcháte před pobřežním ostřelováním otravných lodí, hodí se více kola a pásy než robotí haksny.
- Vítězství na moři se rovná vítěztví na celé mapě. Ačkoliv vznášedla mohou pomoci při zabírání kovu a bojích v bažinách, hlavní slovo mají jako obvykle lodě.
- Boji o moře věnujte většinu surovin
- Sdílejte suroviny hráči bojujícímu na moři a sami zkuste levně (roboty) držet vlastní pláž. Na souši bojujte zuřivě jen když hraje malý počet hráčů.
- více info »
- Vyschlé moře
- Obrovské bojiště pod úrovní okolního terénu s jednou terénní vlnou.
- Základna nepřítelse sice s vozidly pravděpodobně nedobyjete, ale bojiště (a tedy suroviny) se s jejich pomocí získávají mnohem snáz.
- Více území, více území!
- Expandujte co to jde a doslova "vytěžte" z toho maximální výhodu v boji. Občas si zkuste takové ty napoleonské trýčky, že vyjedete s tanky na pravém křídle a střihnete to bojištěm na křídlo levé. Nepřítele to totálně rozhodí.
- více info »
- Velká ložiska
- V centrálních částech mapy je položeno několik výkonějších ložisek kovu (3,7).
- Vysoké kopce
- Bránitelné roboty až proti 2,5násobné přesile.
- Kopce, obří kopce, hrajou pro roboty.
- Rychlé obsazení kopců
- Nejtěžší je na začátku správně zvolit, který kopec je ještě obsaditelný a pak se na něj vydat a bít se o něj. Jednou dobyté kopce totiž až do finální bitky málokdy mění majitele.
- více info »
- Hraje se obvykle východ proti západu.
- Středový kanál
- Není vhodný pro větší lodě než raketová loď ARMu. Zaseknou se o dno. Navíc se lze z kopců proti velkým lodím dobře bránit a ty nemají moc prostoru na vyhýbání se.
- Strana s velkou náhorní plošinou
- Umožňuje rychlý přesun jednotek ve výhodné pozici vysoko nad krajinou. Ale u startovních pozice není tolik kovu.
- Strana s plání u moře a kopcem
- Nachází se tam hromada kovu, ale nepřítel má výhodnější postavení na kopcích.
- Úzké průsmyky a cesty se dají s malými náklady zabarikádovat několika roboty. Rychlá vozidla si škrtnou jen velkých pláních.
- Až na raketové lodě jsou jedinou použitelnou vodní zbraní vznášedla.
- Přesuny armád
- V této mapě lze lehko na dobře bráněných místech zamrznout. Nesnažte se dobývat s obrovskými ztrátami opevněné kopce. Pokud to nejde, rači pošlete pomoc spojencům (transportujte jim vzduchem nějaké pozemní jendotky) nebo stavte letectvo.
- více info »
- Postranní kopce
- To je pěkná výšková převaha, ale kromě termálního zdroje tam není o co bojovat.
- Krátery
- Překáží a parcelují velkou pláň na menší bojiště.
- Mapa je malá a brzy se ucpe. Na první otravné útoky však lze vozidla použít.
- Pousuny mezi krátery
- Po počátečním spěchu, kdy se hekticky zabírá území, se situace konsoliduje a vaší hlavní starost by měla bát, abyste v běžných soubojích neztráceli moc jednotek.
- více info »
- Písečné duny
- Zmatené bojiště, které vyžaduje hodně pozornosti a preciznosti.
- Skalnatý val základny
- Lehce bránitelné pozice - ale to neznamená, že kolem nich nemůže proběhnout něco rychlého, co tyto pozice vůbec dobývat nechce.
Bot Veh - V dunách se s vozidly bojovat nedá a planina okolo oázy se brzy ucpe. Vozidla se hodí na rychlé výpady, pokud někdo urputně dobývá vaši základnu.
- Kontrola křídel
- Nevyzpytatelné duny na křídlech umožňují terorizování všech jednotek i budov v okolí. Ale je velmi těžké je ovládnout.
- více info »
- Severní hory
- To nebezpečnější horstvo, zvláště v okolí kráteru, protože zde do bitevních půtek rády zasahují i armády z pláně.
- Jižní hory
- Terén zde emuluje boj na hradbách a hra se zde občas zasekne. Po dlouhé době bez boje však někdo vyzkouší nějakou novou technologii... a ejhle, od se to zas odsekne. Také se odtud dobře ostřeluje pláň.
- Pláň
- Zde se prohánějí nebezpečné tankové brigády. Z obou základen na ni vedou dvě široké cesty, které tito vysoce mobilní útočníci využívají.
- Kooperace vzdálených bojišť
- K rozhodnutí nějaké urputného boje stačí, když na na jedné straně začne spolupracovat více hráčů. Prostě si uvědomím, že u mě je situace stabilní a občas pošlu spojenci 20-30 peewee_ARM/a.k._CORE do útoku a ono to nemá jen bojový rozměr - na slabší nepřátelské povahy to má i psychologický dopad (sakra, útočí na mě dva hráči, stáhnu se o jednu hradbu zpět!).
- více info »
- Another 0 maps unfinished yet. Rdy soon
Aberdeen3v3v3 (16x16)
5-15
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
- | -- | --- | --- | -- | +++ | + | + |
Bot | Veh | ||||||||
Archers_valley_v5 (12x12)
2-25
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | ++ | -- | --- | ++ | o | + | + |
Bot | Veh | ||||||||
Canyon_Redux-v01 (16x16)
10-30
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | +++ | - | --- | +++ | - | - | o |
Bot | Veh | ||||||||
Coastlines-beta (32x24)
5-15
22
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
- | + | +++ | + | + | - | + | + |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Comet Catcher Redux (12x16)
0-1
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | ++ | - | --- | + | + | ++ | - |
Bot | Veh | ||||||||
Conquest_of_Paradise_v1 (16x16)
5-25
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | ++ | --- | + | -- | + | - |
Bot | Veh | ||||||||
Dead Reef Dry (22x12)
1-25
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | - | --- | + | --- | ++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
DeltaSiegeDry (20x12)
1-13
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | - | --- | ++ | -- | +++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
DeltaSiege_Island_8_Way (20x20)
5-16
10
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | ++ | o | -- | + | +++ | +++ | +++ |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
DeltaSiegeDryRevX (20x20)
1-16
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
- | ++ | +++ | ++ | + | + | + | o |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
emain_macha (16x16)
2-18
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | + | -- | -- | o | + | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
EvoRTS-Riverdale-v06 (12x20)
5-20
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | -- | --- | --- | --- | - | + |
Bot | Veh | ||||||||
ExpandedTropics (20x20)
5-20
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | -- | --- | - | ++ | ++ | -- |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Eye_Of_Horus_v2 (16x16)
1-25
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | ++ | - | --- | + | + | + | + |
Bot | Veh | ||||||||
FolsomDamFinal (16x12)
1-14
18
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | +++ | - | --- | +++ | -- | +++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
FolsomDamFlooded (16x12)
1-14
22
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | ++ | -- | --- | o | --- | +++ | - |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Green_Fields_fix (16x16)
5-20
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | o | - | ++ | +++ | +++ | --- |
Bot | Veh | ||||||||
Kappa_Basin (18x10)
7-15
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | - | --- | ++ | - | +++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Kappa_Basin_Flooded (18x10)
7-15
18
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | - | --- | -- | - | + | -- |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
LLTAComplexV2 (18x10)
3-19
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | ++ | - | --- | o | -- | + | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Moon_Quartet_Remake (20x20)
0-1
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | +++ | + | +++ | +++ | +++ | -- |
Bot | Veh | ||||||||
Nuclear_Winter_v1 (20x12)
5-15
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | o | --- | o | - | +++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Paradise Lost v2 (20x10)
5-20
18
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | --- | --- | ++ | -- | + | --- |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Parched_mesa-v04 (16x16)
1-30
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | + | --- | ++ | ++ | ++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
RustyDelta_Final (20x8)
0-26
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | o | --- | --- | -- | --- | + | +++ |
Bot | Veh | ||||||||
SailAway (10x20)
10-25
17
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | o | --- | --- | - | --- | - | --- |
Hover | Ship | ||||||||
ScorpioBattleground (16x16)
1-20
18
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | o | --- | + | --- | +++ | - |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Small Supreme Battlefield V2 (16x16)
2-20
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | o | --- | +++ | --- | + | - |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Small Supreme Battlefield Dry (16x16)
2-20
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | + | --- | +++ | - | ++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Small Supreme Islands V2 (16x16)
10-25
17
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | + | --- | ++ | --- | o | - |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Supreme_Lake_V3 (20x10)
5-25
20
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
++ | +++ | -- | --- | + | --- | o | o |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Tabula-v2 (16x14)
1-22
22
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | + | --- | + | + | ++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Talus (16x16)
9-9
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | - | --- | - | o | o | +++ |
Bot | Veh | ||||||||
Tangerine (16x16)
5-25
25
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | - | --- | + | -- | + | o |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Tau10Dry (16x16)
3-20
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+ | +++ | + | --- | + | o | + | + |
Bot | Veh | ||||||||
Tempest (20x20)
1-25
23
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
o | +++ | ++ | o | ++ | + | + | o |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
Tempest Dry (20x20)
1-25
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
- | ++ | +++ | o | ++ | + | +++ | ++ |
Bot | Veh | ||||||||
Terra (12x14)
1-25
0
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | - | --- | --- | ++ | --- | - | -- |
Bot | Veh | ||||||||
TheRockFinal (20x16)
2-18
22
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
-- | ++ | ++ | --- | o | ++ | + | +++ |
Bot | Veh | ||||||||
Hover | Ship | ||||||||
TitanDuel (10x10)
4-18
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | - | --- | --- | ++ | - | o | --- |
Bot | Veh | ||||||||
Tumult (14x14)
5-13
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
+++ | o | --- | --- | + | -- | + | o |
Valles_Marineris_v2 (16x12)
1-22
-
- peperating
- porc-index
1v1 | 2v2 | 3v3 | 6p+ | Turnaj | FFA | KOTH | Bugs |
o | +++ | - | --- | +++ | o | ++ | + |
Bot | Veh | ||||||||